Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page

רוצים לשמוע עוד על תוכנית הליווי שלי?

הטופס נשלח, חוזר אליך בהקדם

רוצה למכור יותר באטסי?

מה לומדים ומיישמים בליווי שלי?

1. לפצח את האלגוריתם של אטסי.
2. לדייק מילות מפתח ולהחשף ליותר לקוחות.
3. לצלם ולעצב את התמונות, המוצרים והחנות למקסימום הזמנות.
4. סודות המשלוחים, תעריפים ואיך מתמודדים עם המכס.

יחד איתי, בליווי יד ביד ניצור חנות מצליחה ומשגשגת

תמונת הסופר/תלירן וויס

עדכון בנושא התקנות החדשות לגבי משלוח חבילות לאירופה החל מה 1.7.2021

בהמשך לוובינר שערכנו בנושא עם יונתן איבגי סמנכ"ל מסחרי וניר קשת מנהל פרויקטים של המכס


מה כולל השינוי?

כל משלוח שנכנס לאירופה מחוייב במע"מ, אטסי יגבו עבור בעלי החנויות מע"מ באופן אוטומטי, בסכומים שעד 150 יורו, זאת אומרת שלדוגמא, אם לקוח רכש מוצר ב-100 יורו, הוא יראה מחיר פריט 100 + 20 יורו מע"מ.

בסכומים גבוהים מ 150 יורו, למחיר לא יתווסף מע"מ באופן אוטומטי והלקוח יתבקש לשלם מע"מ במעמד המסירה (יתכן והלקוחה תאלץ לשלם גם עמלת פקיד, וזה תלוי בחברת השילוח).


מה אמור להכיל משלוח נכון?

1. על המעטפה את פרטי הלקוח

2. הצהרת מקור

3. הצהרת מכס CN22

4. והחל מה- 1.7.21-

5. סיווג המכס של הפריט – Code HS, (קוד בינלאומי לזיהוי מוצר) אותו ניתן לקבל מעמיל המכס שלכם. ניתן לחפש קוד מכס מהאתר הזה: ....

6. במספר פריטים בחבילה, יש לציין את קוד ה HS שלו

7. אי ציון קוד HS, עלול לעכב את שיחרור הפריט מהמכס במדינת היעד.


בהזמנות מעל סכום של 150 יורו

אטסי לא יגבו מע"מ, הלקוח ישלם זאת בעת המסירה.


בהזמנות עד לסכום של 150 יורו

אטסי יספקו לכולנו קוד IOSS(רישום של אטסי ברשויות המס של האיחוד האירופי) אותו יש להזין באתר חברת השילוח איתה אתם עובדים.

במידה והפריט נשלח בסניף הדואר, יש לבקש מהפקיד להזין את הקוד הזה.

אטסי מציינים שאין לצרף את מספר הIOSS על החבילה

התנהלות זו תחסוך מהלקוח תשלום מע"מ כפול.


לצפיה בוובינר:








שיהיו לך המון מכירות

לירן

615 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page