Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page

רוצים לשמוע עוד על תוכנית הליווי שלי?

הטופס נשלח, חוזר אליך בהקדם

רוצה למכור יותר באטסי?

מה לומדים ומיישמים בליווי שלי?

1. לפצח את האלגוריתם של אטסי.
2. לדייק מילות מפתח ולהחשף ליותר לקוחות.
3. לצלם ולעצב את התמונות, המוצרים והחנות למקסימום הזמנות.
4. סודות המשלוחים, תעריפים ואיך מתמודדים עם המכס.

יחד איתי, בליווי יד ביד ניצור חנות מצליחה ומשגשגת

תמונת הסופר/תלירן וויס

סגרו לי את החנות באטסי, מה עושים? איך מתמודדים עם סגירת חנות באטסי

החנות שלך בETSY נסגרה? יכולות להיות לכך מספר סיבות.

בפוסט הזה ארחיב על סיבות לסגירת חנות בETSY, על דרכים להגיש ערעור על הסגירה ועל משמעות סגירת החנות באטסי.


סגירת חנות אטסי מלווה בדר"כ בתסכול עמוק על כל המשאבים שהשקענו בבניית החנות, האם המצב הפיך? במקרים רבים כן. במקרים מסויימים- בלתי אפשרי.


סיבות קלאסיות לסגירות חנות באטסי הן:

  1. לא עברת את תהליך פתיחת החנות באופן תקין- חוסר התאמה בין הפרטים שהזנת לפרטים בתעודה שסרקת

  2. בעיה באימות פרטי הבנק - חוסר התאמה בפרטים

  3. ניסיון לפתוח חנות נוספת לאחר שחנות האטסי שלך נסגרה

  4. עבירה על חוקי האתר- דרופשיפינג במחלקת ההנדמייד- אטסי אוסרים על כך במפורש. אסור למכור כהנדמייד מוצרים שלא אנחנו עיצבנו או ייצרנו, זו סיבה לסגירת מיליוני פריטים באטסי, נוגד את חוקי האתר, פוגע הן בלקוחות שרצו לקנות פיט בעיצוב אישי באטסי, פוגע במעצבות והמעצבים שמכינים הכל בעצמם ופוגע במהות של אטסי ולכן על זה אטסי לא יתנו לך לפתוח חנות מחדש

    הנה מאמר של אטסי על כך


  1. אי תשלום לאטסי - כאן יש תתי קטגוריות- או שלא שילמנו את התשלום החודשי בזמן

או שכרטיס האשראי לא בתוקף ואטסי מנסים לגבות כסף ולא מצליחים - יש לעדכן את כרטיס האשראי כאן

  1. רכישה מעצמך- כל ניסיון של מניפולציה ליצור מכירות פיקטיביות עלול להוביל לסגירת החשבון- אטסי אוסרים על כך, מציע לא לרכוש מעצמכם ולא לתת לקרובי משפחה לקנות מכם ולתת לכם רוויו

  2. שימוש במותגים\בראנדים\ סימנים רשומים -אסור באטסי - אל תתפלאו שאטסי יסירו לכם שרשרת שכתבתם שהיא בהשראת משחקי הכס או בהשראת באטמן- זה יכול במקרה הרע- לגרום לסגירת חנות ובמקרה הרע יותר להיתבע על ידי הבעלים של המותג.

  3. מכירת מוצרים אסורים באטסי, הנה הרשימה

  4. טעות של אטסי, חשד לא נכון- גם זה קורה, טעות בזיהוי. יש לפנות לתמיכה של אטסי על כך ולהגיש appeal - הנה פרטים על כך באטסי , כעיקרון - על כל סגירת חנות רצוי להגיש ערעור (appeal)

  5. העתיקו מכם- אם העתתיקו מכם פריטים - יש חשש שאטסי חושבים שההעתקה היא הופכית- תעדו את ההעתקות ודווחו עליהן אם זה בפלטפורמות (אלי אקסרס, טימו וכו) או פנו לאתר המעתיק ודרשו שיסירו.

  6. הורדת פריטים מהחנות למצב inactive - לאחר הורדה יזומה של אטסי של מספר פריטים- קחו בחשבון שבהורדה הבאה - החנות תיסגר. נסו להבין מדוע הסירו פריטים אלו


    כך או כך, יצא לי ליעץ ולסייע לחנויות אטסי רבות בהגשת הערעור ובנסיונות החזרת החנות או הפריט בחזרה.

    אני מיעץ הן בכתיבת התוכן והן בדרכי הפעולה.

    רוצה את עזרתי בכך? בשמחה. היעוץ הנ"ל הוא בתשלום תמורת הידע העזרה והנסיון,

    ניתן לפנות אלי ל 0546620385 ואשמח לסייע













רוצה להעלות רמה באטסי? אני מציע ליווי אישי שלי למשך שנה במחיר הוגן.

כל הפרטים כאן



0 צפיות0 תגובות

Commentaires


bottom of page