Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page

רוצים לשמוע עוד על תוכנית הליווי שלי?

הטופס נשלח, חוזר אליך בהקדם

רוצה למכור יותר באטסי?

מה לומדים ומיישמים בליווי שלי?

1. לפצח את האלגוריתם של אטסי.
2. לדייק מילות מפתח ולהחשף ליותר לקוחות.
3. לצלם ולעצב את התמונות, המוצרים והחנות למקסימום הזמנות.
4. סודות המשלוחים, תעריפים ואיך מתמודדים עם המכס.

יחד איתי, בליווי יד ביד ניצור חנות מצליחה ומשגשגת

תמונת הסופר/תלירן וויס

ועידת GoEcommerce 2024 והזכות לשתף את המיזם החברתי שלנו




לועידת Goecommerce אני מגיע כמעט כל שנה, זה מקום מפגש נהדר לתעשיית האיקומרס הישראלית.אני פוגש קולגות, פוגש חברות טכנולוגיות ואנשי קידום אתרים, משפעיניות ומשפיענים וגם חברות שילוח.המפגשים הללו מניבים שיתופי פעולה נהדרים וגם שומרים אותי מעודכן בסביבה בה אני חי ועובד.


השנה הוזמנתי להשתתף בפאנל על יזמות חברתית בתקופת המלחמה

את הפאנל הנחה ויזם ניר זיגדון, השתתפו בו גם בקי יום טוב מהמשרד לפיתוח הנגב והגליל וגם שלו שליט מWIX ששיתפו ביזמות של מקום עבודתם.


אני שיתפתי ביזמות שלי שהחלה בנסיונות לעזור לקהילת המוכרים באטסי מישראל, כשראיתי שאין פרנסה בארץ בעקבות המלחמה ואין כמעט מכירות לחו"ל- הבנתי שצריך להגיע לתומכי ישראל דרך הרשתות.

בהתחלה הקמתי רשימות של חנויות מישראל והפצתי לחו"ל - זה היה נחמד והביא מכירות אך לא ריאלי ולא מעוצב טוב. אח"כ חשבתי להקים אתר - אך זה היה מסורבל וצפיתי שיקח זמן רב.בסוף רונית פטר שוחחה איתי (מעצבת מוביילים יפיפיים) ואמרה לי שהיא מוכנה להרתם וביחד להקים ולנהל קבוצת פייסבוק.הקמנו את קובצת Israeli shops to purchase from , כקבוצה ציבורית בפייסבוק שכיימת ועובדת יפה על לכתיבת שורות אלו.

היחוד של הקבוצה הוא שהחנויות שמפרסמות בה ברובן הן חנויות אטסי (כולן בבעלות ישראלית)

ללקוחות האמריקאים קל לרכוש באטסי, הם מכירים את אטסי וקונים משם גם כך ולמוכרים הישראלים קל לסלוק לחו"ל דרך ETSY.


האתגר הראשון היה להביא תנועה- את זה עשינו בעיקר ע"י הכנת טקסטים מוכנים בבקשה לרכוש מאיתנו כי אנו זקוקים לפרנסה , לא לתרום לנו, רק לרכוש. הטקסטים הופצו בעזרת מעצבות ומעצבים רבים החברים בקבוצת התמיכה שלי של חנויות אטסי מישראל

האתגר השני היה להתמודד עם כמות אדירה של פוסטים- וכאן קבענו חוקיות של פוסט ביום לכל חנות.

האתגרים הבאים היו בניהול וחסימת ספאם \ פוסטים של נאצה \ תרמיות - וזה אתגר שעדיין קיים ונפתר בעיקר עם עור של פיל (להודעות שאנחנו מקבלים בפרטי),עם בדיקת פרופילים ועם עזרה טכנולוגית לסינון פוסטים ותגובות.

הנה ההקלטה של הפאנל בו השתתפתי (קיצור דרך- אני מתחיל בדקה 6:33)









רוצה לקחת את חנות האטסי שלך לצעד הבא?

אני מזמין אותך להצטרך לליווי השנתי שלי, בו נעבוד על החנות שלך 1:1 עם תמיכה לשנה שלמה

ובמחיר הוגן

אפשר ליצור איתי קשר בטלפון 0546620385

או להרשם ולהתרשם כאן:המנוי השנתי

31 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page