שש דרכים להתכונן לכריסטמס למוכרי אטסי מחוץ לארה"ב – סיכום המאמר הנ"ל מבית אטסי
ברבעון השני של 2019 יש גידול של 37% בעסקאות שאחד הצדדים שלהם אינו אמריקאי.
אטסי משקיעים לאחרונה הן במודעות ביו טיוב והן בפרסומות טלוויזיה לקהל הבריטי מה שמביא תנועה ערה מאנגליה לאתר.
באופן כללי אטסי משקיעים גם בפרסום במדינות נוספות כמו גרמניה, צרפת, קנדה ואוסטרליה .
במדינות הללו המטרה של אטסי היא שהקונים יחשבו כריסטמיס- הם יחשבו – ETSY
כלי עזר להגברת המכירות בתקופת החגים:
1. סיילים למדינות מסוימות- במהלך התקופה הקרובה אטסי ישיקו כלי שיאפשר לי לבחור להיכן לעשות את הסייל- סייל מבוסס מיקום – לדוגמה- LABOR DAY בקנדה, BOXING DAY באוסטרליה ובריטניה, cyber Monday בארה"ב. כדאי מאוד להריץ סייל בלייבור דיי – שזה חג הפועלים – בתקופה זאת אטסי עושים פרסומות ומביאים תנועה חיצונית רבה – בין ה30 לאוגוסט ל2 לספטמבר
2. משלוח חינם לארה"ב יעלה אותך גבוה יותר בחיפושים (הנה הרחבה בנושא)
3. שיפור חווית המשלוח – לציין זמני משלוח משוערים, לתת מספר מעקב, מאוד רלוונטי בעונת החגים- לקוחות צריכים את המוצרים לפני הכריסטמס
4. בקרוב יאוחדו המודעות הממומנות של אטסי ושל גוגל שופינג למערכת אחת שאמורה להקל עלינו בניהול תקציב המודעות- עדכונים על כך בהמשך
5. זמן תגובה מהיר- מאוד עוזר ובונה אמון ביננו לבין הלקוחות- הקונבו קיבל מראה של צ'אט שנותן תחושה של אווירת אונליין- השתדלו לענות לכל פניה במהרה+ כעת ניתן להגדיר מענה אוטומטי (מצד ימין בconvo)
6. בקרוב מערכת הסטטיסטיקות תתעדכן ותתן לנו מידע נוסף שנוכל להסתמך עליו
ובנימה אישית - עונת החגים בפתח
מזמין אותך להתכונן איתנו- או בפגישה אישית, או בקורס etsy pro קורס מתקדם לחנויות שרוצות לקפוץ לשלב הבא עם ליווי שלי
או לרכוש את הקלטת וובינר עונת החתונות
שיהיו לך המון מכירות
נ.ב.
רוצה לפתוח חנות בשופיפיי בתוך שלוש וחצי שעות? כאן כל הפרטים לסדנה האינטרנטית (בעלות של 269 ₪)
לירן
Comments