סיכום רבעון שלישי 2018 לאטסי etsy
עודכן: 10 באוג׳ 2019
הרבעון הזה הוא המוצלח ביותר עד כה לאטסי- עליה של 20.3% במכירות
עליה של כ41% בהכנסות של אטסי עצמה לעומת רבעון 3 ב 2017
גידול של 17% לקוחות פעילים (37.1 מליון לעומת 31.7 מליון ברבעון 3 2017)
גידול של 8% בכמות המוכרים – מעל 2000000 מוכרים באטסי
חלק מהגידול בהכנסות נובע מהעלאת העמלה למוכרים מ 3.5% על כל עסקה ל5% וחלק מהגידול עצמו בכמות הלקוחות והעסקאות.
הנה ההודעה לציבור
בראיון לעיתונות אמר ג'וש סילברמן , מנכ"ל אטסי, - משלוח חינם הוא משהו נפוץ מאוד בימנו, לקוחות אטסי אומרים שחצי מהפריטים האטסי הם עם מחיר משלוח גבוה.
את המשפט הזה הייתי לוקח בחשבון ומוריד את מחיר המשלוח ומעמיס אותו על הפריט עצמו- בעדכון האחרון אטסי התייחסו לכך וכתבו שפריטים במשלוח חינם או משלוח נמוך יקבלו עדיפות.
מה גם שכיום רק 20% מהפריטים באטסי מוגדרים כ free shipping .
במקביל החל מה8.11.18 אטסי החלו הבפרסום טלויזיוני לקראת עונת החגים שכולל עדויות וחוויות קניה של לקוחות מתוך מטרה למשוך קהל חדש לזירת המסחר.
מהות הקמפיין הוא – שאטסי זה המקום האמיתי למתנות מיוחדות ומקוריות
הנה דוגמה לאחת מהפרסומות:
גם בסאבווי של ניו יורק ניתן יהיה למצוא פרסום בנושא- הנה דוגמא:
ולנו נותר להתכונן, להיות אטרקטיווים מבחינת משלוחים, להצמד למקוריות ולהתאים את הנראות של החנות לעונת הכריסטמס.
לירן
*** בא לך לקפוץ ליגה?
אני עושה פגישות אישיות ויש לי אחלה קורס לחנויות מתקדמות
והנה חלק מהחנויות של הלקוחות האלופות שלנו