Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page

רוצים לשמוע עוד על תוכנית הליווי שלי?

הטופס נשלח, חוזר אליך בהקדם

רוצה למכור יותר באטסי?

מה לומדים ומיישמים בליווי שלי?

1. לפצח את האלגוריתם של אטסי.
2. לדייק מילות מפתח ולהחשף ליותר לקוחות.
3. לצלם ולעצב את התמונות, המוצרים והחנות למקסימום הזמנות.
4. סודות המשלוחים, תעריפים ואיך מתמודדים עם המכס.

יחד איתי, בליווי יד ביד ניצור חנות מצליחה ומשגשגת

תמונת הסופר/תלירן וויס

A\B TESTING

עודכן: 10 באוג׳ 2019


מה זה AB Testing ?


אז איך נוכל לישם זאת אצלנו בחנות האונליין, באטסי, איביי, אמזון?

ולמה לנו בכלל להשתמש בטכניקה זו?

לדוגמא, כאשר נרצה להעלות קמפיין בפייסבוק נבחר כמה מודעות, בעלות תוכן זהה אך עם תמונות שונות וניתן להן לרוץ מספר ימים ואז נמדוד את כמות ההקלקות- שזה בעצם ה ab testing .

משווים בין 2 או יותר אופציות שערכנו בהן שינוי יחיד.

כמובן שהמודעות שזכו למספר ההקלקות הרב ביותר הן אלו שנשאיר ואת אלו שהמירו פחות נסגור.


דוגמא נוספת, באטסי, ניקח פריט קיים, נעתיק אותו , ממש שיכפול, נשנה את התמונה הראשית ונבדוק בסטטיסטיקות מה סגנון הצילום שמשך יותר הקלקות.

ממליץ לחזור על הניסוי עם כמה פריטים בעלי אותו סגנון צילום.


דוגמא נוספת, היא להשאיר הפעם את הצילום אך להחליף את הטקסט. זאת אומרת, לבחון את תגובת הקהל ותגובת מנוע החיפוש לטקסטים.

אפשרות נוספת היא להפעיל קמפיין לכמה ימים ולבחון האם בעקבות הקמפיין הגיעה תנועה נוספת לחנות בהשוואה לתקופה המקבילה בה לא הרצנו קמפיין.


הניסוי הפשוט הזה שבסיסו הוא שינוי יחיד יוכל בהחלט לכוון אותנו לקחת החלטות ניהוליות ושיווקיות על החנות שלנו.

חשוב לא לערוך במקביל כמה ניסויים עם משתנים שונים כדי שנוכל להבין מה הביא לשינוי.

מוזמנות ומוזמנים לחלוק תובנות בנושא

לירן

לינק להרשמה לקורס אטסי

20 צפיות0 תגובות
bottom of page