פעילות יומית באטסי etsy
עודכן: 10 באוג׳ 2019
נתחיל בזה שאין לנו זמן. אף פעם. ובכל זאת, שעושים משהו שסוחף אותנו, שאנחנו מרוכזים בו, שאנחנו חיות אותו אז הזמן הוא לא עניין. כמה פעמים מצאת את עצמך בסטודיו והשעה היתה 2:30 לפנות בוקר? וזה היה נפלא? אז תתחילו לאהוב את העסק שלכן, תתאהבו בו, מכל הלב. To do list אז הנה רשימת פעילויות, ככלל , הייתי מציע לבנות לך תכנית עבודה שנתית, רבעונית, חודשית ויומית.לתקצב ברמה השנתית פרסום ממומן באפיקים שונים, חלקם לאטסי, חלקם לסטודיו ולחנות הפיזית עם יש. נניח: להעלות עד סוף השנה 250 פריטים, להשקיע בפרסום ממומן 1000$ לשנה הקרובה, 70% בקידום בתוך אטסי ו30% בהקפצת פריטים. תקציב צילום כלשהו , לכלול בתוכו את הצלם, הסט, הדוגמנית, ימי עבודה. להחליט מה לעשות בכל רבעון, ביחוד עם יש פריטים עונתיים ופריטים שקשורים לחגים ולתקופת החתונות - רצוי להשקיע בתקופות אלו יותר בפרסום. אחר הטבלה הזאת אפשר לפרוט לחודשים. ואת החודשים לימים. ברור שבדרך יהיו שינויים, עצם התכנון עצמו יעלה רעיונות חדשים. הכי כיף לדעת ולהבין שעוד רגע פסח ואני מוכנה עם צלחות לחג כי תכננתי זאת, נכון הדבר גם לגבי קולקציות אופנה , בטח ובטח אם מתכננים למכור בהולסייל לחנויות או לקניינים. קוראים לזה אבני דרך או בלעז mile stones
אלו ארועים שצפוים לנו השנה . בואו נרד לרמה היומית, מה עושים כל יום בחנות שלנו. 1. לבדוק סטטיסטיקות, לא רק מספרים, אלא ביטויים, מה הלקוחות מקלידות. לבדוק מהיכן הגיעה הלקוחה בעולם. לבדוק מביכן מגיעה התנועה, האם מאטסי? האם מהפייסבוק? האם מפינטרסט? מה שעובד יש לחזק. 2. העלאת פריטים לאטסי. כן, לצלם ולהעלות מספר פריטים. 3. להכנס לפינטרסט (לא להתפתות לגלוש שם שעתיים) ולהתחיל לנעוץ, לפתוח לוח מעניין חדש, של צבע, של אירוע, של עונה ולנעוץ אליו פריטים שלך וגם פריטים משלימים. לנעוץ פריטים מהחנות ללוחות משותפים בפינטרסט.(דרך האתר. Pingroupie.com אפשר למצוא רשימה של לוחות משותפים) 3. זמן לאינסטגרם, חיזוק המותג, האשטגים כיפים 4. לעבוד עם הshop update של אטסי ומשם להעלות ללוחות בפינטרסט , לפייסבוק ולשאר הרשתות 5. לקחת פריט אחד ולשפץ אותו. להוסיף לו כתיבה שיווקית, לבחון תגיות אצל המתחרות ובאתרי מילות המפתח. 6. לקחת פריט אחד, לשכםל אותו ולהחליף לו את התמונה הראשית לאחרת ולבחון בהמשך על איזה מהתמונות מקליקים יותר. 7. להציץ באטסי ולראות פריטים שעליהם היית רוצה להקליק, לשאול את עצמך למה? מה משך אותך? יש ברמה השבועית צורך לבדוק מה נעשה בקמפיינים שלי, האם פעילים. הרמה היומית לא מספקת. יש עוד המון דברים לעשות, הכתוב מעלה הוא עמוד השדרה של העסק האינטרנטי שלך, עליו לעבור כחוט השני בין שאר הפעילויות שלך. אפשר למכור באינטרנט, אפשר שזו תניה ההכנסה העיקרית, אפשר שזו תהיה השלמת הכנסה ואפשר שנרצה למכור מידי פעם בשביל החוויה. איפה את רואה את עצמך על הסקאלה?
מוזמנות ומוזמנים להוסיף רעיונות
לירן