- לירן וויס
- 9 באפר׳ 2024
- זמן קריאה 1 דקות
עודכן: 10 באפר׳ 2024
מה עדיף אטסי או שופיפיי? האם אפשר גם וגם?
בוובינר שאירחתי בו את ארז מרצ'יני, המייסד של GOOPSS, ארז עבר על
הכלים הדרושים להקמת חנות שופיפיי במקביל לחנות האטסי הקיימת שלכם.
מתהליך פתיחת החנות בשופיפיי ועד העברת המוצרים לחנות החדשה
כמו כן, עברנו על העקרונות לבניית חנות שופיפיי ואיך מנהלים באופן נכון את שתי החנויות.
הנה המייל של ארז : erez@goopss.com
הנה קישור לאתר : https://goopss.com/
והנה הקלטת הוובינר
רוצה לקחת את חנות האטסי שלך לצעד הבא?
אני מזמין אותך להצטרך לליווי השנתי שלי, בו נעבוד על החנות שלך 1:1 עם תמיכה לשנה שלמה
ובמחיר הוגן
אפשר ליצור איתי קשר בטלפון 0546620385
או להרשם ולהתרשם כאן:המנוי השנתי
- לירן וויס
- 27 בפבר׳ 2024
- זמן קריאה 1 דקות
החל מפברואר 2024, גוגל הודיעה על כללים חדשים לשליחת ניוזלטרים (מיילים ברשימות תפוצה) שעלולים למנוע את הגעת הניוזלטרים שלכם ללקוחות.
בוובינר שאירחתי בו את ארז מרצ'יני, המייסד של GOOPSS, ארז סקר את הכללים החדשים, הסיבות לשינוי, ואיך להתאים את הניוזלטר שלכם כדי להבטיח את המשך הגעתו ללקוחות.
בין הנושאים:
- טיפים מעשיים להתאמת הניוזלטר לדרישות גוגל
- שיפור דירוג תיבת הדוא"ל שלכם
- מעקב אחר שיעורי ספאם ודיווחים
- יצירת כתובת אימייל מקצועית עם דומיין שלכם
- הוספת DKIM לשיפור דירוג התיבה
אם יש לך רשימת תפוצה או רוצה לשלוח ניוזלטרים - הוובינר הזה בדיוק בשבילך.
הנה המייל של ארז : erez@goopss.com
הנה קישור לאתר : https://goopss.com/
והנה הקלטת הוובינר
רוצה לקחת את חנות האטסי שלך לצעד הבא?
אני מזמין אותך להצטרך לליווי השנתי שלי, בו נעבוד על החנות שלך 1:1 עם תמיכה לשנה שלמה
ובמחיר הוגן
אפשר ליצור איתי קשר בטלפון 0546620385
או להרשם ולהתרשם כאן:המנוי השנתי
- לירן וויס
- 4 בינו׳ 2024
- זמן קריאה 2 דקות
תכנית הגנת הרכישות של אטסי התעדכנה.
מהי תכנית ההגנה הנ"ל?
אטסי מאפשרים ללקוחות לרכוש בביטחון וגם לנו המוכרים למכור כך
אחת הסיבות העיקריות שלקוחות רוכשות בזירות המסחר הגדולות- היא הרגשת הביטחון ברכישה והידיעה שכספן יוחזר להן בעת צרה. אם הפריט ניזוק בדרך או לא הגיע או מאחר מאוד במשלוח- כל אלו סיבות שלקוחות ידרשו את כספן בחזרה.
התכנית גם עוזרת למוכרות המוכרים באטסי בכך שאטסי בעצמם לוקחים אחריות על אירועים מסוימים ובכך מקלים עלינו מלזכות לקוחות שאולי מנצלים את המצב על חשבוננו.
אטסי לוקחים אחריות ברוב המקרים על מגוון מקרים שקשורים לשילוח ומזכים את הלקוח על חשבונם במקרים הבאים – לפי שיקול דעתם, וכל זה רלוונטי רק למוצרים עד 500$ שנשלחו עם מספר מעקב:
· פריט שלא הגיע ללקוח (לדוגמא – נעלם בדרך) – תצטרכו להוכיח זאת ע"י מספר מעקב
· פריט שהגיע באיחור- מעבר לזמן המשלוח המוערך של המוכר.ת
· פריט שהגיע פגום בעקבות המשלוח (פעם בשנה בלבד)
· פריט שהגיע כפי שמצוין בתיאור המוצר ובתמונות אך הלקוח טוען אחרת
ההחזר הורחב והיום הוא עד 500$ (בעבר היה עד 250$)
כך או כך, אציע לעבוד עם חברות משלוחים אמינות וזריזות,
ככל שיהיו עיכובים במשלוחים ויפתחו יותר קייסים על מצבים כאלו- צפו לקבל התראה מאטסי על כך
התראה שאומרת שעליכם לעשות בדק בית.
אין שום סיבה לשלוח במשלוח איטי ואח"כ להתפלא מדוע לקוחות מזדעמים או מדוע הפריט מתעכב
השקט הנפשי של שליחה באמצעות חברות בלדרות שווה את זה.
ועל כך יש אצלי בבלוג מאמרים רבים וגם סרטוני הדרכה
הנה קישור למאמר של אטסי על ה Etsy's Purchase Protection for Sellers
קישור למאמר על shippingtogo
קישור למאמר על ibundle
קישור למאמר על UPS
קישור למאמר על DHL
רוצה לקחת את חנות האטסי שלך לצעד הבא?
אני מזמין אותך להצטרך לליווי השנתי שלי, בו נעבוד על החנות שלך 1:1 עם תמיכה לשנה שלמה
ובמחיר הוגן
אפשר ליצור איתי קשר בטלפון 0546620385
או להרשם ולהתרשם כאן:המנוי השנתי