Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page



לועידת Goecommerce אני מגיע כמעט כל שנה, זה מקום מפגש נהדר לתעשיית האיקומרס הישראלית.אני פוגש קולגות, פוגש חברות טכנולוגיות ואנשי קידום אתרים, משפעיניות ומשפיענים וגם חברות שילוח.המפגשים הללו מניבים שיתופי פעולה נהדרים וגם שומרים אותי מעודכן בסביבה בה אני חי ועובד.


השנה הוזמנתי להשתתף בפאנל על יזמות חברתית בתקופת המלחמה

את הפאנל הנחה ויזם ניר זיגדון, השתתפו בו גם בקי יום טוב מהמשרד לפיתוח הנגב והגליל וגם שלו שליט מWIX ששיתפו ביזמות של מקום עבודתם.


אני שיתפתי ביזמות שלי שהחלה בנסיונות לעזור לקהילת המוכרים באטסי מישראל, כשראיתי שאין פרנסה בארץ בעקבות המלחמה ואין כמעט מכירות לחו"ל- הבנתי שצריך להגיע לתומכי ישראל דרך הרשתות.

בהתחלה הקמתי רשימות של חנויות מישראל והפצתי לחו"ל - זה היה נחמד והביא מכירות אך לא ריאלי ולא מעוצב טוב. אח"כ חשבתי להקים אתר - אך זה היה מסורבל וצפיתי שיקח זמן רב.בסוף רונית פטר שוחחה איתי (מעצבת מוביילים יפיפיים) ואמרה לי שהיא מוכנה להרתם וביחד להקים ולנהל קבוצת פייסבוק.הקמנו את קובצת Israeli shops to purchase from , כקבוצה ציבורית בפייסבוק שכיימת ועובדת יפה על לכתיבת שורות אלו.

היחוד של הקבוצה הוא שהחנויות שמפרסמות בה ברובן הן חנויות אטסי (כולן בבעלות ישראלית)

ללקוחות האמריקאים קל לרכוש באטסי, הם מכירים את אטסי וקונים משם גם כך ולמוכרים הישראלים קל לסלוק לחו"ל דרך ETSY.


האתגר הראשון היה להביא תנועה- את זה עשינו בעיקר ע"י הכנת טקסטים מוכנים בבקשה לרכוש מאיתנו כי אנו זקוקים לפרנסה , לא לתרום לנו, רק לרכוש. הטקסטים הופצו בעזרת מעצבות ומעצבים רבים החברים בקבוצת התמיכה שלי של חנויות אטסי מישראל

האתגר השני היה להתמודד עם כמות אדירה של פוסטים- וכאן קבענו חוקיות של פוסט ביום לכל חנות.

האתגרים הבאים היו בניהול וחסימת ספאם \ פוסטים של נאצה \ תרמיות - וזה אתגר שעדיין קיים ונפתר בעיקר עם עור של פיל (להודעות שאנחנו מקבלים בפרטי),עם בדיקת פרופילים ועם עזרה טכנולוגית לסינון פוסטים ותגובות.

הנה ההקלטה של הפאנל בו השתתפתי (קיצור דרך- אני מתחיל בדקה 6:33)









רוצה לקחת את חנות האטסי שלך לצעד הבא?

אני מזמין אותך להצטרך לליווי השנתי שלי, בו נעבוד על החנות שלך 1:1 עם תמיכה לשנה שלמה

ובמחיר הוגן

אפשר ליצור איתי קשר בטלפון 0546620385

או להרשם ולהתרשם כאן:המנוי השנתי

31 צפיות0 תגובות




בוובינר שאירחתי בו את ארז מרצ'יני, המייסד של GOOPSS, ארז עבר נקודות מפתח משמעותיות בקידום אורגני של אתר.

ארז הסביר, נתן דוגמאות לכלי מחקר וענה על שאלות


ראשי פרקים:

* מה זה בכלל SEO?

* מהם העקרונות להצלחה כדי להגדיל את התנועה לאתר?

* איך בוחרים מילות מפתח רלוונטיות?

* איך בודקים איך מפרסמים המתחרים שלכם?

* אופטימיזציה של דפי מוצרים.

* טיפים קלים ומעשיים לשיפור הדירוג בגוגל.


הנה הקלטת הוובינר








הנה המייל של ארז : erez@goopss.com


הנה קישור לאתר : https://goopss.com/




רוצה לקחת את חנות האטסי שלך לצעד הבא?

אני מזמין אותך להצטרך למועדון השנתי שלי, בו נעבוד על החנות שלך 1:1 עם תמיכה לשנה שלמה

ובמחיר הוגן.

אפשר ליצור איתי קשר בטלפון 0546620385

או להרשם ולהתרשם כאן:המועדון השנתי

130 צפיות0 תגובות
תמונת הסופר/תלירן וויס

עודכן: 22 באוג׳

 הוא האתר המוביל למציאת מילות מפתח לאטסי,

האמת שהוא נותן הרבה מעבר לכך,

אפר גם ללמוד בו על טרנדים, על מוכרים מובילים לפי קטגוריות, על תגיות נפוצות וכמות משתמשים באותה התגית, על הדירוג שלנו באטסי, על כתיבה נכונה של ליסטינג ועוד ועד.

 

קצת היסטוריה,

לפני כמה שנים, במסגרת קורס אטסי שאני מעביר ובו אני מלמד על ERANK, שנקרא בעבר etsyrank , גיליתי שיש שם משהו שלא עובד נכון, פניתי אל בעלי האתר והתכתבנו ארוכות, מכן עברנו לשיחות וידאו והתחברנו.

את האתר הקים אנטוני וולף במטרה לעזור לאישתו , יש לה חנות באטסי והוא עבד בבינג (מנוע החיפוש של מיקרוסופט)ץ הוא בנה לה כלי שיעזור לה למצוא מילות מפתח לאטסי ואט אט מצא עצמו מפתח מוצר מדף מעולה,

בשנים הראשונות האתר היה חינמי לגמרי ועם הזמן , כל שהאתר עבר שיפורים ושדרוגים וככל שנוספו עוד ועוד משתמשים  אנטוני הבין שיש לו משהו רציני ביד

היום ניתן להשתמש בגרסה החינמית של ERANK, היא טובה מאוד אך אין בה את כל האפשרויות הקיימות בגרסה בתשלום.

הגרסה בתשלום מכילה הן כמות חיפושים לכל מילת מפתח, הן ציונים על פריטים והן טרנדים.

אני ממליץ בחום להצטרף לגרסה בתשלום , גם אם לזמן קצר עד שתעברו על חות האטסי שלכם ותייצבו אותה.

 

כלי הAI החדשים ב ERANK בהחלט מועלים ויכולים לעזור לנו לבנות כותרות,

השירות האהוב עלי ביותר בERANK הוא ה RANK CHECKER שזהו מודד המיקומים שלנו.

אם נרצה לבדוק באיזה מיקום אנו עולים בחיפושים לפי ביטוי כלשהו, ניגש לשם, נקליד ביטוי מסויים והמערכת תחפש את אותו ביטוי באטסי ותבדוק האם אחד או יותר מהפריטים שלי מופיעים עם ביטוי זה בין 500 התוצאות הראשונות.

גם אם המערכת תמצא אותנו וגם אם לאו - היא תציג לנו את כל 500 התוצאות הראשונות, מהן נוכל ללמוד רבות על המתחרים שלנו, נוכל ללמוד על צילום שלהם, על כמות המבקרים בפריט מאז ומעולם, על מילות המפתח שלהם בתגיות ובכותרות


הנה הקלטת הוובינר שערתי עם PAM , היא מומחית אטסי, בעלת ערוץ יוטיוב פעיל ושווה לעקוב אחריה.

בוובינר עברנו על מילות מפתח , על SEO נכון לאטסי, על חיפושים ועל הזדמנויות למצוא מילות מפתח עם ממוצע חיפושים גבוה ותחרות נמוכה.


עברנו בוובינר גם על התוסף (SIDE KICK) החדש של ERANK שמתיישב על דפדפן הכרום שלנו ועוזר לנו למצוא מילות מפתח תוך גלישה בETSY



זה ערוץ היוטיוב של פאם:



זה הערוץ של ERANK:


זה הערוץ שלי:



מצרף כאן וובינר שערכתי עם אנטוני וולף בעבר על ERANK




*ההרשמה ל ERANK כאן היא קישור שותפים שלי







רוצה לקחת את חנות האטסי שלך לצעד הבא?

אני מזמין אותך להצטרך לליווי השנתי שלי, בו נעבוד על החנות שלך 1:1 עם תמיכה לשנה שלמה

ובמחיר הוגן

אפשר ליצור איתי קשר בטלפון 0546620385

או להרשם ולהתרשם כאן:המנוי השנתי והמועדון שלנו

358 צפיות0 תגובות
bottom of page