לשבור את תקרת הזכוכית. ליצור, לסחור ולהתפרנס בכבוד.
"אם היו לי 8 שעות לחטוב עץ,
הייתי מקדיש 6 שעות מתוכן להשחיז את הגרזן"
אברהם לינקולן
תואר שני וראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון ומערכות מידע, למעלה מ- 15 שנות ניסיון כמנהל פרויקטים בחברות בינלאומית, והרבה ניסיון בפיננסים.
היה נחמד! אבל תמיד ידעתי שיש משהו שיכול לרגש אותי יותר מזה.
כשמצאתי את זירות המסחר האלקטרוניות, את ebay, את etsy הריגוש גבר.
כאשר התקנתי את האפליקציה של האתרים האלו, והתחלתי לשמוע את צלילי מכונת הכסף, התמכרתי! קאצ'ינג...
לאחר למעלה משנתיים של הנאה צרופה, ניהול חנויות, הגדלת סל המוצרים, פיתחתי קורסים למסחר באטסי ובאיביי, יצרתי קהילת מעצבות ויוצרות שסוחרות באטסי ובאמזון הנדמייד, העברתי אלפי שעות הדרכה וקורסים והבנתי שאני חייב לחלוק את הידע שלי עם כמה שיותר אנשים ולאפשר להם להתפרנס בכבוד בכל דרך אפשרית. אז, הקמתי אתר קורסים און ליין למקצועות המסחר האלקטרוני ושיווק דיגיטלי.
אני מאמין, שכל אחד יכול להגדיל את ההכנסה הביתית שלו במינימום מאמץ.
ובנינו, מי לא רוצה עוד כמה אלפי שקלים בחודש?
זה נכון לחיילים משוחררים, וזה מתאים לבני 30-40 כהכנסה נוספת, זה מעולה לפנסיונרים... בקיצור זה באמת מתאים לכולם.
אני מזמין אתכם להתחיל לסחור, אל תלכו לאחור, אל תאבדו תחששו.
מקסימום זה יצליח.
תמיד איתכם,
לירן וויס
MAKE UPLOAD SELL
זה עובד!
אלפים כבר שברו את תקרת הזכוכית - סוחרים און ליין, מתפרנסים בכבוד ומנהלים עסקים בינלאומיים.
הצטרפו אל לירן וויס למסע של מסחר אלקטרוני באטסי, באמזון הנד מייד, איביי ועוד..
"זה שאני יודע למכור ולסחור, לא בהכרח אומר שאני יודע לשווק... בטח שלא שיווק דיגיטלי"
זה מה שאני שומע לפחות פעם ביום.
וזה נכון. למכור ולשווק זה ממש לא אותו דבר.
המכירה היא אמנות בפני עצמה ותהליכי השיווק שקודמים לה מאפשר לה להיות קלה וחזרתית.
בעלי חנויות אינטרנטיות עצמאיות, סוחרים וסוחרות בפלטפורמות און ליין כמו אטסי, אמזון הנד מייד, צריכים להתייחס לפעילות העסקית שלהם כאל מותג.
זיהיתי את הקושי של לקוחותי לבנות מותגים, לארוז את ההבטחה של המותג, לספר את הסיפור שלו ברשתות החברתיות, ליצור לו בידול, העדפה ולשווק אותו דיגיטלית.
אז, גייסתי את אסנת אלי וויס, יועצת שיווקית מנוסה, מתמחה בשיווק דיגיטלי ומכירה זירות מסחר כדי לסייע בנושאי השיווק והשיווק הדיגיטלי.
אסנת, (גילוי נאות: בת זוגתי לחיים) בעלת MBA, התמחות בשיווק, ידע מעמיק בכלים דיגיטלים, רשתות חברתיות, פלטפורמות של מסחר מקוון, מודלים של התפתחות אישית, ניהול מותגים, ועסקים חברתים.
בשנים האחרונות, אסנת מלווה עשרות עסקים וחברות ונוגעת בתחומים רבים, כגון:
כתיבה וניהול תוכניות שיווק, מיתוג, בידול, פרסום און ליין ואוף ליין, יחסי ציבור, ניהול הנוכחות באינטרנט, ניהול תקציבי שיווק, אפיון ובניית אתרים, ניהול קמפיינים אינטרנטיים (ממומן ואורגני), מידענות עסקית ומחקרי שוק, מבצעים, תקשורת שיווקית, רשתות חברתיות, העברת הרצאות וסדנאות.
אסנת פועלת לפי שיטת Purpose Driven Marketing שפיתחה, המאפשרת ליצור מותגים, עסקים וחברות, תוך שילוב של אג'נדה/אידיאולוגיה המיטיבה עם האנשים ועם העולם ומאפשרת יצירת רווח.
בעברה כתבה למגזין "אמביציה – למנהלים שאפתנים" ושימשה מנטורית באקסלרטור טכנולוגי חברתי.
"שיטת הכפפה" - מודלים לשיווק דיגיטלי, הוא הספר הראשון שאסנת כתבה עם ד"ר דן הרמן.
צרו קשר עוד היום ותגלו עולם שלם של הזדמנויות עסקיות בלחיצת כפתור (או שניים), אתם מוזמנים למסע מרתק של לימוד על שיווק דיגיטלי ואיך עובדים נכון עם ערוצי השיווק און ליין.